برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در سال جاری

دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ در دوره جدید روز سه‌شنبه ۲ خردادماه در محل سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه؛ دکتر حسن فارسی، قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی؛ دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه؛ دکتر عیسی علیزاده، مشاور اجرایی رئیس دانشگاه؛ دکتر مجید نجارزاده، معاون آموزشی دانشگاه؛ دکترمحمدمهدی اخویان و دکتر زهرا حسین‌نژاد، از اعضای هیئت علمی دانشگاه؛ محمدمهدی جباری، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه و صدرا عمویی و زینب نجفی، مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به‌عنوان اعضای شورا و دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، به‌عنوان عضو مدعو در تاریخ سه‌شنبه ۲ خردادماه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر مهدی باصولی، رئیس دانشگاه، ضمن خیرمقدم به اعضا، مواردی را در خصوص اهم مسائل فرهنگی مربوط به دانشگاه و ضرورت هم‌افزایی بخش‌های گوناگون دانشگاه برای رسیدن به جایگاه مطلوب از منظر فرهنگی بیان کرد. دکتر باصولی ضمن اشاره به برگزاری ضیافت نورانی افطار دانشجویی و مراسم پرشور روز استاد، از برگزارکنندگان این برنامه‌ها قدردانی کرد. در ادامه، دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی و دانشجویی، دستور دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در سال جاری را مشتمل بر مواردی چون اسناد مربوط به حوزه‌ فرهنگی، مشارکت دانشگاه در برگزاری مسابقات ملی مناظره، اردوهای علمی و آموزشی دانشگاه و انتخابات مربوط به انجمن‌های علمی– دانشجویی و کانون‌های فرهنگی– هنری، برشمرد.
در ادامه، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، گزارشی از روند برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و اختتامیه این دوره از مسابقات که از تاریخ ۸ تا ۱۰ خرداد در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود، بیان کرد. در بخش دیگر این جلسه، صدرا عمویی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه، درخصوص برخی از اسناد فرهنگی دانشگاه گزارشی را ارائه کرد و حاضران در جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را نسبت به دستورات اصلی جلسه بیان کردند.